2013. augusztus 25., vasárnap

Violetta végre kész.....

Megfogadtam magamnak, hogy szabadságom alatt minden félkész holmit megcsinálok, mert lassan az egész életem félig elkészült dolgok halmaza lett... Egészen jól haladok:) Ez a Viloletta is a "halmazom" egyik darabja volt, de végre készen van!!! Nekem ő a "meglátni és megszeretni" kategória volt, azonban a fűzése nem haladós, és nem tudom, hogy ki hogy van vele, de nálam a darabonkénti összeállítású ékszerek nehezebben lesznek készen...Lehet, hogy megunom menetközben a darabok gyártását?? Mindenesetre büszke vagyok magamra, hogy most nem adtam fel és az eredmény is nagyon tetszetős.  



Közben persze folyamatosan kísérletezgetem a photoshopommal:) Ime egy mozgókép!
                                                                 Minta: Peetje

2 megjegyzés:

  1. Csodaszép! Nagyon szép (és kitartó) munka! Bizony, hogy legyél rá nagyon büszke! Csodásak a színek is! Az elemekből álló mintákkal én is így vagyok, talán mert ugyan azt a mintát fűzni 6-8-szor már nem olyan izgalmas.

    VálaszTörlés
  2. Hű, hogy ez is milyen gyönyörű!

    VálaszTörlés