2012. augusztus 5., vasárnap

Flóra változatok

Merthogy ugyebár Flórából egy sosem elég.... Neisz Piroska ezüst variációja nyomán nagyon megtetszett ez a sok szirmú virágocska, főleg amikor élőben is megtapogathattam :). 




Szóval először 1,5 órai színválogatás után a sötétebb lilás változat készült el, de nagyon tetszett a lihgt ametiszt rivoli is, ezért úgy gondoltam abból is veszek egyet, majd kialakul.... Itthon már nem tetszett annyira a sötét válétozat, így azonnal nekifogtam a világosabb elkészítésének. Nekem ez jobban bejön... 

2 megjegyzés:

  1. Nekem is a világosabb tetszik jobban, mert harmonikusabbak a színek, és valahogy jobban kiadja magát a minta - Ja!- és mert a világos színeket szeretem. :-) Persze a sötétebb se rossz, talán jobban látszana a rivoli, ha nem tettük volna be a második sor kásapeyotot.

    VálaszTörlés